Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Srbija i EU - dođi da propadnemo zajedno

Komentari (20) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 15 jun 2012 21:13
Goran Jevtović
Ja, naravno, ne tvrdim da sam „provalio“ šta Nikolić misli i planira; ne poznajem ga lično

E, pa, uvaženi autoru, ja sam imao prilike da ga upoznam (ne kroz stranke i politički život, jer nisam član nijedne), i moraću da vas razočaram.
Njegovo pravo lice, koje maskira jeftinom šminkom (ali sasvim dovoljno), je strašno! Upravo u skladu sa eurofanatizmom koji iz njega prosto kulja samo u protekla dva dana!

To lice je baš u skladu sa događajem poznatim kao izdaja kuma (V.Š) i dvodecenijske ideologije, i to je, verujte, njegovo pravo lice!
Upravo zato je odabran od "zapadnih prijatelja" a zatim i uveden u blisku "korespodenciju" sa onima koji se popularno nalaze na dužnostima "drugog sekretara" u ambasadama moćnih država Imperije.

Poruka, od njega možemo očekivati najružniji završetak drame koju je postavio i skoro do kraja doveo Boris Tadić.
Živi bili pa videli. A, voleo bih da grešim, ti to, žestoko.
Preporuke:
57
9
2 petak, 15 jun 2012 21:33
Misa
Nemamo mi neki izbor, ili cemo u EU po njihovim pravilima, ili cemo izigravati Enver Hodzinu Albaniju u 21 veku.
Preporuke:
3
68
3 petak, 15 jun 2012 22:23
Lalica
Posle čitanja odličnog teksta,setio sam se onog vica o škrtom Škotu i sinu.Otac je zbog boljeg života poveo sina u Ameriku.Sin je celim putem nešto negodovao.Otac ga je opominjao rečima: Ćuti sine i PLIVAJ,daleko je Amerika!
Iz ovog vica možemo izvući pouku? Dali je Škot plivao zato što je škrt,ili što nije imao novca?Vic aludira na škrtost.Ja ovoga puta aludiram na nešto drugo.Cilj Škota bila je Amerika.Svako ima mogućnost izbora.Tako i sledeća vlada ima mogućnost izbora.
Kako ste to lepo napisali u tekstu!Imamo mogućnost izbora ,bez obzira što smo u finansijskom škripcu.Važno je da i dalje moralno ne padamo u ponor.Moralno uzdizanje je otpočelo promenama u vrhu Srbije.Kao da smo poslušali poruku Svečane pesme "Vostani Sebia,davno si zaspala".
Pošto i ja pripadam onoj drugoj Srbiji,mislim većinskoj,živim u nadi da će biti izabran onaj DRUGI PUTIĆ.Tim putem ne moramo da plivamo,a imamo i izvađenu kartu za put.Bojim se samo da započeta IGRA srpskog Predsednika ne bude pročitana!
Preporuke:
21
1
4 petak, 15 jun 2012 22:24
...
Previse odusevljanja Nikolicem za koje jednostavno nema osnova. Neko je bas ovde na sajtu rekao da je u trenutku kada je bilo kljucno da se dokaze na razgovorima u Briselu prihvatio sve uslove i nastavio da prica istu pricu kao i Tadic.

On treba da prestane da zamajava ovaj narod i da prestane gotovo sizofreno da se ponasa. Da li je vatreni evrofanatik ili srpski patriota, neka odabere. Dosta je vise prodaje magle.

Jasno je da oni nas u EU nece pustiti sve dok ne budemo ili sami prihvatili da je KIM nezavisno ili dok ne prime KIM pre nas. U svakom slucaju, to ce biti trenutak kada se mora prelomiti. A to nece biti jos 10 godina. Zato je najbolje da vec sada odlucimo kuda zelimo da idemo.
Preporuke:
35
4
5 subota, 16 jun 2012 01:25
Gordana
Imponuje autorova odlucnost da svoj antievropski stav iznese i jasno obrazlozi. Ovim izborima smo pokazali da, vecinom, delimo njegove stavove,ALI...
Sada nagadjamo sta nas izabrani predsednik zaista misli i namerava.CUDNO!
Imali smo na izbornoj ponudi program koji nije zahtevao nikakvo nagadjanje, Kostunicin -ali nismo imali hrabrosti da ga podrzimo!?
Preporuke:
28
2
6 subota, 16 jun 2012 07:27
Vladimir Srpski
Dođi da propadnemo zajedno vs. dođi da ostarimo zajedno,niti ste promenili jedno slovo već celu reč,niti je to hit Lepe Lukić već Šabana Šaulića.
Preporuke:
14
5
7 subota, 16 jun 2012 08:28
Anta
Dodji da ostarimo zajedno je pesma Sabana Saulica... inace tekst je dobar... poslednji pasus narocito...
Preporuke:
11
1
8 subota, 16 jun 2012 08:52
au mile
Kada je autor pisao ovaj tekst nije imao u vidu Tominuizjavuod pre neki dan, da je Srbija spremna da prihvati sve uslove.
Preporuke:
16
3
9 subota, 16 jun 2012 09:03
@misa
Ne mogu poverovati da postoje ljudi koji bi eventualnu odluku da Srbija ne pristupi EU uporedili sa životom u Enver Hodžinoj Albaniji.
Postoji logička greška "ili-ili", gde se predstavlja da postoje samo dva puta: ili EU (prosperitet, bogatstvo, ovo, ono...) ili propast(povratak u devedesete, samoizolovanje i slične budalčaštine).
Na ovu logičku grešku pecaju glup narod već više od 10 godina.
Potpuno se zanemaruju osnovni srpski interesi koji su nepromenjeni vekovima - sloboda, nezavisnost, integritet, a daje se ovakvim tezama legitimitet zlikovcima koji su nas uništavali deceniju - pomagali našim neprijateljima, bombardovali su nas, ubijali (to je ta Evropa kojoj težimo).
Sada ne možemo, niti smemo da ratujemo. To opet ne znači slepo pokoravanje svakom idiotskom zahtevu koji nam dostavi bezlični brisleski birokrata. To opet ne znači da ćemo mi sami odlučiti da ne trgujemo sa Evropom i da ne usvajamo njihova dostignuća.
Preporuke:
36
0
10 subota, 16 jun 2012 09:21
Kosovka
Milane Kneževiću, odavno nisam pričitala ovako zgodan pristup i realnost u Srbiji. Nije samo utisak... Blagi ste Milane Dragane. Kažete da "ima prostora za utisak da trenutno Srbija više treba Uniji, nego Unija Srbiji#"... Uvek je Srbija trebala Uniji, sada najviše. Ne zbog same Srbije, nego i šire (što bi rekli drugovi komunisti). Srbi su od raznih Unija (Austrougarska, Jugoslavija) nadrljavali načisto. Evropa hoće Srbiju da poništi Jaltu, da pomakne drinu na Crno More, normalno preko Srbije, Bugarska se već umrežila. Pogrešiće Evropa, bolje da prestane da čačka po Balkanu. U ovoj najezdi na Srbiju, srpski evropski lobisti su uzeli pare - pa izgubili igru. Nedoocenili su narod. Svaka vlada će da padne koja pokuša da Srbiju preda na milost i nemilost Zapadu. To je drugi svet. Uvek bio, sada je i ostaće. Zato dragi Milane i dragi Srbi i Srbijo, gledajmo mi naša posla, aoni neka kidišu. Treba ih razumeti. Oni padajući postaju razjarene zveri. Samo mirni i tiho moj Milane (jabuko sa grane).
Preporuke:
24
0
11 subota, 16 jun 2012 09:34
Gvozden
Niste razumeli Kneževića, ne hvali on nikoga, Knežević slika i to sasvim solidno. Moramo da shvatimo da narod niko neće (za stalno) nikuda da odvede. Nemaju srbi šta da traže u Evropskoj Uniji. Tamo srbi možgu samo da postanu napr. nemci, austrijanci... Poćorek, Drina... tamo se ginulo za Srbiju. Sada se za Srbiju gine na Kosovu i Metohiji. Drinu je otpisao Tadić kao ministar odbrane, potvrdio Drašković kao ministar unutrašnjih poslova, overio Tadić kao predsednik Srbije. Uradili su to ilegalno, bez znanja i verifikacije Skupštine, izdajom. Sada su gurnuli Borka da dokrajči Srbiju. Traže još jedan mandat da legalizuju svoje namere. Pošto su izgubili bitku, pokušavaju da dignu glavu. Kad bi moglo. Moglo bi da nema naroda, a oni misle i nastavljaju da rade kao da je narod stoka (bez repa). Neće moći (ove noći). Nikada u zagrljaj neprijatelju i večeitim okupatorima i siledžijama.
Preporuke:
19
0
12 subota, 16 jun 2012 09:53
Beli Orao
@Gvozden. Slažem se. Ipak Srbi, Nemci i Austrijanci se pišu velikim slovom.
Preporuke:
10
0
13 subota, 16 jun 2012 10:33
Rzmunski sindrom
Srbi deceniju hoće u EU
Ko Rumuni koji su 1990 dolazili u SFRJ
Preporuke:
15
1
14 subota, 16 jun 2012 11:41
au mile
Uzgred budi rečeno, zna li neko da je tehnička vlada Srbije u odlsku, donela odluku da se pridruži EU u sprovođenju sankcija prema Belorusiji zbog "kršenja" ljudskih prava.
Da nisam pročitao članak Lazanskog ne bih imao pojma. Eto kakva je sadašnjost i budućnost u demokratskoj Srbiji gde nekakav Borko odlučuje o postepenoj predaji 15% teriotorije Srbije, i gde se donose sramne i po Srbiju štetne ospoljnopolitičke odluke (da ne govorim o nemaralnosti istih).
Slobodan Milošević u tom kontekstu izgleda kao pravi demokratski lučonoša.
Srbija danas, demokratorska diktatura na delu.
A javnost se bombarduje trivijalnostima i besmislenim raspravama naših političkih elita, dok važne i dalekosežne odluke, bez ikakvog znanja javnosti, ostaju skrivene od 90% stanovništva.
Šta je to?
Ovo je diktatura i totalitaritam.
Preporuke:
28
0
15 subota, 16 jun 2012 12:12
Knežević Milan
Anta
Dodji da ostarimo zajedno je pesma Sabana Saulica... inace tekst je dobar... poslednji pasus narocito...
U pravu ste; došlo je do tehničke greške u redakcijskom redigovanju teksta, kome je izvorni naslov bio- "Od izbora- dva putića", ali je promenjen u redakciji.
Ne zamerite; ovo se dešava kad se požuri.
********************
Inače, Gvozden je dobro shvatio tekst. Ne branim ja ovde nikoga, naroćito ne- Tomislava Nikolića. Samo mi se ne dopada da na nekoga izručujemo drvlje i kamenje, pre nego što je i napravio potez za koji ga sumnjičimo, da mu je namera; principijelno sam protiv takvog ponašanja, a i iz praktičnih razloga. Jer, ne treba vređati osobu od koje nam zavisi mnogo, bez dokaza, samo da bi istresli negde svoj jed i bes. To u politici uvek pravi više štete nego koristi, a nije baš ni trenutak da uskraćujemo pomoć i podršku možda i jedinoj osobi u vlasti, koja bi da uradi nešto i za ovaj narod.
Ne sada; jer, za to uvek ima vremena.
Preporuke:
23
4
16 subota, 16 jun 2012 22:13
Beli Orao
@Goran Jevtović. I Miloš je..... Ipak slavimo ga kao jednog od najvećih srBskih vladara. Da li će Toma to znati da proprati videćemo. Vreme sada "curi" brže.
Preporuke:
8
1
17 subota, 16 jun 2012 23:55
Visarion
Da niste čitali Ludoga Vanka koji je tu tezu zagovarao povodom Nikolićevog odlaska u Brisel, kad je čak spominjao ona dva dugmeta na svom sakou koja Nikolkić zakopčava pošto su mu protokoldžijke savetovale da to čini a oni baš taj gest snimali za sve TV stanice, da se vidi kakao to nevešto i izvešatačeno čini.Mislim da se tu ili u nekom drgom svom kometariuu ovaj kometator zalagao da se Nikoliću pomogne dok nas predstavlja a on je baš rekao da ćemo mu lako sktratiti mandat ako počne da nas izdaje.Dobro je ako ste tu tezu raazradili.Ali je moguće da se dvojica sete iste ideje.
Preporuke:
5
0
18 ponedeljak, 18 jun 2012 03:37
Vladimir
Vara se svako ko misli da imamo "srpskog predsednika". Nagledaćemo se neprijatnih iznenađenja od njega i upravo on će dati Briselu daleko više i daleko lakše nego njegov nesrećni prethodnik, jer mora da dokazuje svoje sumnjivo "evropejstvo". Sve je vrlo jednostavno, onako kako je Najdžel Feridž rekao: srpskim političarima je u interesu da Srbija uđe u EU jer će time oni lično imati velike koristi. Država će biti uvaljena u kolonijalni položaj, ali koga za to briga. Nikolić je samo jedan od tih naših bezličnih, beznačajnih a alavih političarčića trećerazrednog formata, i ništa drugo.
Preporuke:
2
1
19 ponedeljak, 18 jun 2012 20:44
Knežević Milan
Visarion
Mislim da se tu ili u nekom drgom svom komentaru ovaj komentator zalagao da se Nikoliću pomogne dok nas predstavlja a on je baš rekao da ćemo mu lako skratiti mandat ako počne da nas izdaje. Dobro je ako ste tu tezu razradili.
Nisam se rukovodio time; slučajno se ideje poklapaju.
Lično, mislim da Nikolić još nije uradio ništa protivno srpskim interesima (onako, kako ja to vidim) a smatram elementarnom pristojnošću da ga se bar ne ometa, ako mu se već ne pomaže.
To, što je rekao ovde ili onde- ne smatram relevantnim; u savremenoj politici priča i delo su u svakodnevnom raskoraku, meni je to poodavno jasno, i ne slažem se sa pljuvanjem po Nikoliću, pre nego što je i stupio na dužnost, a vidim da je to mnogima praksa...
Preporuke:
4
2
20 sreda, 20 jun 2012 19:57
Komentar

Knežević Milan

Ne sada; jer, za to uvek ima vremena.


Nego kada, kada nas izda kao sto je izdao Seselja?! Treba to riktati dok je "malo".
Preporuke:
2
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner